USA dag 21

9 juni 2018 - San Mateo, California, Verenigde Staten

Dag 21
Heerlijk geslapen vanacht, we waren goed moe van de rondreis. Ria en Peter moesten vanmorgen nog werken dus Bianca en Jacob nemen ons mee naar het ontbijt restaurant Millbrae, hier hebben ze heerlijke pancakes en omelets. We hebben een Califonia omelet en daarbij de keuze voor American Pancakes(dik) of Swedish(dun), we delen om van beide te proeven en ze zijn allebei erg lekker! Met een goed gevulde buik gaan we shoppen bij Target, hier hebben ze leuke babykleertjes en zwangerschaps kleding maar ook een hele hoop andere spullen. Daarna rijden we nog naar Costco voor Jelly Beans want we hadden nog niet genoeg 😅 Bianca en Jacob hebben een kinder verjaardag in het park en wij lezen nog wat bij peter en ria thuis, even tot rust van al het shoppen. Smiddags gaan we nog naar een grootwinkelcentrum voor nog meer kleding en make-up, Elianne heeft ook eindelijk een nieuwe handtas gevonden, die voldoet aan alle eisen😀👜. Het is leuk om te zien hoe het hier in Amerika gaat en wat ze allemaal hebben. We eten bij True food een organic restaurant, speciale gerechten maar erg lekker en gezond met veel groenten. Daarna hebben we nog een heerlijk ijsje bij Godiva. We hebben een erg leuke en gezellige dag gehad, winkelen en lekker eten en we hebben een paar hele goede deals gemaakt met dank aan Ria en Bianca!! Morgen is de planning eerst lekker uitslapen en dan naar Goldengate park. Het is de laaste volle dag hier, maandag vliegen we aan het eind van de middag terug naar Nederland.
Xxx van ons

1. A,Ooms ,:
    10 juni 2018
    Dat is toch wel een Vakatie geweest om nooit te vergeten, heel veel gezien,en bedankt voor de mooie verhalen ,en wensen jullie een goede reis ,naar huis ,blij om jullie weer te zien ,gr ✈️
  2. Henriette:
    10 juni 2018
    geniet van de laatste momenten in Amerika,doe iedereen de groeten en een goede thuisreis groetjes
  3. Erna:
    10 juni 2018
    Wat een reis hebben jullie mee gemaakt,was leuk om de verhalen te lezen. fijne terug vlucht