USA dag 11

30 mei 2018 - Jackson, Wyoming, Verenigde Staten

Dag 11
Vanmorgen gegeten bij Denny's, een restaurant dat altijd open is 24/7. We nemen een typisch Americaans ontbijt, pancakes en daarbij krijgen we nog een bord met eieren, spek en fruit of geraspte gebakken aardappel. Het is veel maar ook erg lekker, het is hier ook gebruikelijk om refill te krijgen van de drankjes, dat is erg fijn zo houd je goed je vocht op peil!
We lopen weer terug naar het motel om de auto op te halen, we gaan naar de EZ Car waar we de andere auto gehuurd hebben. Dit gaat vrij gemakkelijk en hebben nu voor 3 dagen een Toyota RAV 4, waarmee we wel naar Yellowstone mogen. Nog even de andere auto bij de gereserveerde parkeerplek zetten, dit gaat gelukkig ook allemaal goed en we kunnen op weg naar Jackson. Het is ongeveer 4 uur rijden en het eerste stuk is door de stad over de snelweg, dit is even een drukke boel maar daarna wordt het snel rustiger. We nemen een kleine omweg om toch wat meer natuur te zien en zodra we Wyoming in komen veranderd het landschap ook erg. We rijden door grote weilanden met heel veel zwarte koeien, de Black Angus biefstukjes 😜 Verderop zien we ook steeds meer bergen met sneeuw op de top maar erg koud wordt het niet buiten. Langs de weg stroomt de Bear River, deze stroomt erg snel en is vrij breed. Af en toe zien we ook een raftboot gaan en besluiten op een picknick plek even te gaan kijken bij het water. Het kriebeld wel om zelf ook het water op te gaan maar dat is voor Elianne niet zo verstandig, over een paar jaar dan maar! We rijden verder naar Jackson, het is een leuk stadje een beetje western achtig. We slapen hier 2 nachten, donderdag gaan we naar Yellowstone park en vrijdag rijden we weer terug naar Salt Lake City. We eten bij de Pizza Hut en nemen de pizza die over is mee, deze kunnen we morgen nog als lunch eten. We hebben een lange dag morgen dus we gaan ook lekker optijd slapen.
Veel Liefs Remco en Elianne
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marion Bross:
    31 mei 2018
    Hoi Remco en Elianne, ik heb even foto's gekeken op internet van Yellowstone park, dat wordt morgen een hele mooie trip, heel veel moois te zien. Geniet er weer van.
    Xxx Marion
  2. Christi:
    31 mei 2018
    Dat is inderdaad een wilde rivier om in te zwemmen denk ik ook een beetje te gevaarlijk.
    Heel veel plezier in Yellowstone en doe de groeten aan de Tatanka's.
    Christi
  3. OPA COR:
    31 mei 2018
    Na zo'n ontbijt hoe je niet meer te lunchen, wat een bord vol.
    Mooie dag verder geniet er maar van.
  4. Gert:
    31 mei 2018
    je weet hoe je die pizza op kunt warmen he