USA dag 14

2 juni 2018 - Beaver, Utah, Verenigde Staten

Dag 14

Na een goede nacht en een heerlijk ontbijt in de Holiday Inn bij Salt Lake City reizen we vandaag weer verder naar het zuiden. We rijden een klein stuk over de snelweg en stoppen nog even bij het great salt lake state park. Hier moeten we weer geld in een envelop in de brievenbus doen voor de toegang van het park. We lopen een rondje en kijken bij het water, de zilte lucht komt ons tegemoet. Het is te koud om te zwemmen, dus voelen we alleen even met onze handen. We rijden over de 36 en 6 weg richting Delta. De planning was om hier een hotel te boeken maar het is pas 13.00 ook is er niet veel slaapplek. We besluiten om door te rijden naar Beaver en we boeken alvast een hotel. We proberen weer de snelweg te omzeilen en nemen de 257, we komen door kleine dorpjes en langs grote boerderijen met mega watergeef instalaties. Er staan hier ook wat meer koeien in de wei, vooral veel zwarte maar ook af en toe de welbekende zwart wit koe. Rond 16.00 komen we bij de Quality inn, ook weer een hotel. Het is wat verouderd naar alles is ruim en schoon het ontbijt is inbegrepen en er is ook nog een binnenzwembad. We eten vanavond bij Timberline restaurant vlak bij het hotel. Remco neemt een stoofpotje en Elianne een hamburger. Morgen rijden we naar Orderville via Dixie national forest, dit is vlak voor Zion.

Groetjes Remco en Elianne

1. A,Ooms ,:
    3 juni 2018
    Bedankt voor alle moois ,wat we mee beleven ,het is een prachtig land,jullie genieten er wel van , lieve groetjes Opa en Oma .