USA dag 1

20 mei 2018 - San Mateo, California, Verenigde Staten

Lieve Allemaal,

Vandaag is het avontuur begonnen, onze laatste reis met zn 2en! Nouja het kleine Brossje reist al gezellig mee ;) Ruim 3 weken rondreizen door West Amerika, we beginnen in San Francisco en rijden langs en door de vele nationale parken om daarna weer in San Francisco te eindigen. We zullen proberen iedere dag een verslagje te schrijven, zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten.

Vanmorgen vroeg ging de wekker om 5 uur, de laatste kleine dingen in de tas en we zijn ready to go! Taxi van Vliet stond mooi op tijd, om 6 uur voor de deur, Christi heeft geen idee gehad via welke weg ze naar Schiphol is gereden want het was erg slecht zicht door de mist, maar keurig op tijd waren we er. Koffers afgeven en de douane door verliep lekker vlot. Beetje struinen langs de winkels om de tijd te doden. Om 9.15 mogen we het vliegtuig in en we hebben 3 stoelen voor ons drieën, lekker ruim zitten dus ;) om 9.50 gaan we dan eindelijk beginnen aan de vlucht van 11 uur, het is een flinke zit maar we kunnen lekker films en series kijken. Een paar keer kort geslapen en om 11.15 locale tijd zijn we aangekomen in de USA. Daarna door de "geen grapjes maken" douane en de koffers ophalen. We hebben een taxi genomen naar Peter en Ria's huis in San Mateo en kunnen ons daar even lekker opfrissen ! We hebben even kort geslapen voordat ze thuis komen, rond 15.00. Bianca had haar babyshower met de familie en sluit later ook aan. Nadat we alle kadootjes en kilo's drop hebben uitgedeeld gaan we lekker bbqen met artisjokken, worst en steak. Rond 20.00 zijn we toch wel erg moe en gaan we lekker slapen, morgen ochtend haalt Bianca ons op en brengt ons naar de car rental bij de luchthaven.

Groetjes, Remco en Elianne