USA dag 2

21 mei 2018 - San Mateo, California, Verenigde Staten

Dag 2

Vanmorgen lekker optijd wakker zo rond een uurtje of 3, een beetje vroeg dus! Toch nog maar proberen wat meer te slapen om proberen van die Jetlag af te komen, ik had tegen mijzelf gezegd, als het 6 uur is mag je eruit 😅 Peter was al vroeg naar zn werk en Bianca heeft ons gebracht naar de car rental, we kregen na een upgrade een Kia Sorento mee, lekker groot! Daarna hebben we meteen inkopen gedaan bij de Costco, flink veel water, chips, nootjes en brood ingeslagen, we kunnen op weg. Via de San Mateo brug rijden we naar het oosten richting Yosemite park. Rond 14.00 komen we aan bij de ingang en kopen meteen een nationale parken pas. We rijden een route door Yosemite valley via route 140. Wat een onzettend mooie weg, overal hoge granieten rotsen en mooie bomen. Helaas wordt het weer slechter met flink wat regen waardoor we niet veel hebben gewandeld, desondanks is het uitzicht geweldig. Via de 41 verlaten we het park weer en rijden naar Oakhurst waar we slapen in the Comfort Inn. We hebben een erg lekkere bbq chicken pizza gegeten bij Sweet Pines net naast het hotel. We kunnen onze slaap rekken tot 21.00 maar willen dan toch erg graag in bed gaan liggen. Vandaag hebben we toch flink wat miles gemaakt 266,5 mile en 7.10 uur gereden.

Groetjes Remco en Elianne

1. Pronk:
    prettige reis
    genieten jullie maar lekker
    groetjes fam.pronk
  2. Gertjan:
    22 mei 2018
    Leuke stukje! Mooi stukje natuur Yosemite! Goed om te horen dat er regen valt. Er was toender tijd dat wij er waren al een aantal jaar droogte en waren de watervallen bijna geheel opgedroogd. Geniet ervan.
  3. Henriette:
    22 mei 2018
    Leuk om jullie reiservaringen te lezen goeie reis verder